Flamingo Tekst Logo boven

Alba Royal Hotel**** Side/Turkije Speciaal voor u geselecteerd

Speciaal geselecteerd voor onze gasten organiseert Flamingo Tennisvakanties alle tennisvakanties is het uitstekende Alba Royal Hotel. Alba Royal is een ‘Only Adult’ hotel en is alleen toegankelijk voor gasten vanaf 16 jaar. Geniet van de vele faciliteiten, de ruime keuze aan eten en drinken en de goede service. Het zal je aan niets ontbreken. Alba Royal is een absolute aanrader!
Ligging: Alba Royal in Colakli bij Side (Turkije)
Het Alba Royal hotel ligt direct aan het zandstrand in de wijk Çolakli. Op ca. 8 km van het gezellige centrum van Side gelegen en op ca. 13 km van Manavgat. Het hotel beschikt over 3 kunstgrasbanen vlak bij de Middellandse zee. Geniet van het lekkere eten, ruime schone kamers en de gastvrijheid van dit hotel.

Roya Hotel ligt aan de Middelandse Zee van Çolakli. De kust heeft een mooi zandstrand.
U verblijft hier volgens het all inclusive concept.
Officiële classificatie: 5 sterren
De drie kunstgras tennisbanen zijn verdeeld rond het complex.

Verzorging Zomer: Alba Royal

U verblijft in Alba Royal op basis van Ultra All Inclusive volgens de voorgeschreven formule van het hotel: ontbijt (07.00-10.00), laat ontbijt (10.00-10.30), lunch (12.00-13.30) en diner (19.00-21.00), alle in buffetvorm. Snacks (11.00-17.30), ijs (11.00-17.00), koffie, thee en koekjes (10.00-19.00), Turkse pannenkoekjes (11.00-17.30), nachtsnack (23.30-00.30) en sandwiches (00.30-07.00). Voor diner in de à-la-carterestaurants geldt dat dit 1x per week gratis is. Alle lokale alcoholische-, lokale alcoholvrije drankjes en sommige import drankjes zijn 24 uur per dag inbegrepen. Tegen betaling: import dranken, roomservice en verse vruchtensappen.

Verzorging Winter: Alba Royal

U verblijft in Alba Royal Hotel op basis van Ultra All Inclusive volgens de voorgeschreven formule van het hotel; ontbijt (07.00-10.00), laat ontbijt (10.00-10.30), lunch (12.00-13.30), diner (18.30-20.30), alle in buffetvorm. Snacks (12.00-16.00), thee, koffie en koekjes (14.00-19.00) en middernachtsnack (23.30-07.00). Alle lokale alcoholische en alcoholvrije drankjes zijn 24 uur per dag inbegrepen. Voor diner in het à-la-carterestaurant geldt dat dit 1x per week gratis is onder voorbehoud van beschikbaarheid. Tegen betaling: import drankjes, verse vruchtensappen en roomservice.

PROTOCOL ALBA HOTELS COVID-19
Onze dierbare gasten, COVID-19, dat de gezondheid van gemeenschappen bedreigt en helaas een grote wereldwijde impact heeft, is nu onder controle dankzij de belangrijke maatregelen die ons land heeft genomen. Als Alba Hotels hebben we in al onze faciliteiten onze hygiëne- en desinfectiemaatregelen genomen. Onze medewerkers hebben tot nu toe hun training over hygiëne en desinfectie tegen COVID-19 gekregen. In deze periode waarin wij van u gescheiden waren, hebben wij ervoor gezorgd dat onze voorzorgsmaatregelen en trainingen duurzaam zijn om uw vakantie te realiseren en u een stressvrije vakantie te bezorgen in een gezonde omgeving. In deze context presenteren we onze voorzorgsmaatregelen en nieuwe praktijken om u, onze gewaardeerde gasten, het beste te verwelkomen.

ALGEMENE REGELS
In alle Alba Hotels gelden in al onze faciliteiten sociale afstandsregels.
We informeren alle gasten mondeling en schriftelijk over de voorzorgsmaatregelen van Covid -19.
Al ons personeel heeft trainingen gevolgd over de ontsmettingsregels in onze faciliteiten, samen met persoonlijke hygiëne tegen COVID-19 en deze trainingen zullen regelmatig worden voortgezet.
Ons personeel is verplicht tijdens het werk vizieren, maskers en handschoenen te dragen.
Onze servicewagens voor personeel worden elke dag regelmatig gedesinfecteerd, met onze servicewagens worden sociale afstandsregels toegepast en bij de ingang van het hotel worden elke dag metingen uitgevoerd.
Er zijn handdesinfectiemiddelen in alle gemeenschappelijke ruimtes van onze faciliteiten, waar onze gasten gemakkelijk bij kunnen.
Leuningen, deurkrukken, gootsteenkranen, liftknoppen, plaatsen om vast te houden, barbladen worden zorgvuldig gedesinfecteerd in alle gemeenschappelijke ruimtes.
De reiniging van alle ruimtes wordt gereinigd met geschikte desinfectiematerialen en met een gepaste frequentie.

CHECK-IN IN BIJ HET HOTEL
Bij de ingang van het hotel doen we een temparatuur check en verwelkomen we ze met ontsmettingsmiddelen.
Reserveringsformulieren, pennen en POS-apparaten worden voor gebruik gedesinfecteerd met UV-apparaten.
Elke gast krijgt persoonlijke beschermingsmiddelen zoals maskers en handschoenen.
Onze gasten wordt gevraagd om informatie over hun locaties en indien aanwezig van hun chronische aandoeningen, of ze COVID-19 hebben gehad of niet.
Onze gasten kunnen desgewenst online contactloze vermeldingen invoeren. (ASIA SOFT-functie wordt gebruikt)
Bij de ingang wordt al de bagage van onze gasten gedesinfecteerd, veilig bij hen afgeleverd of op hun kamer gebracht door een privélift.

GASTENKAMERS
Alle kamers zijn gedesinfecteerd met een ULV-desinfectieapparaat voordat onze gasten inchecken. Onze gasten kunnen ons verzoeken om hun kamers 12 uur van tevoren te luchten.
Plaatsen waar intensief handcontact is, zoals boiler, bediening, deurgrepen, batterijen en telefoon in de kamers, worden met speciale zorg gedesinfecteerd.
Alle textielproducten worden gewassen op 90 graden en ondergaan sterilisatieprocedures die zijn goedgekeurd door de gezondheidsautoriteiten.

RESTAURANTS EN BARS
Onze all-inclusive en ultra all-inclusive faciliteiten zullen onze open buffetservice voortzetten de nodige servicemaatregelen nemen.
A-la-carteservice voor eten en drinken zal in al onze zwembaden en strandrestaurants en -bars worden voortgezet.
Al het eten en drinken dat als zelfbediening wordt genomen, wordt u aangeboden door onze medewerkers.
De voorwaarden waaronder regels voor sociale afstand kunnen worden toegepast, zijn gecreëerd in alle gesloten ruimtes en er is een systeem opgezet om onze gasten deze te accepteren in overeenstemming met deze regels.
Alle borden, vorken, lepels, messen, glazen die in onze restaurants en bars worden gebruikt, worden gesteriliseerd op de juiste temperaturen in het kader van de hygiëne en desinfectie.
De plaatsen waar onze gasten in restaurants en bars verblijven, worden na elk gebruik door onze medewerkers gedesinfecteerd voor een volgende gast.
Machines zoals een thee- / koffiezetapparaat, waterdispensers, een drankautomaat in onze restaurants, bars en openbare ruimtes zijn verwijderd en ons servicepersoneel zal u graag de drankjes serveren die u wilt binnen de hygiënevoorschriften.

EVENEMENTEN EN ACTIVITEITEN
Om veilig gebruik in de fitnessruimte te garanderen, wordt een reserveringssysteem toegepast. Het aantal en de duur van gelijktijdig gebruik is in deze context beperkt. Fitnessapparaten worden na elk gebruik gedesinfecteerd voor het volgende gebruik in overeenstemming met de normen.
Onze SPA-units zoals Turks stoombad, sauna, massage-units blijven werken met het reserveringssysteem. In deze secties wordt na elk gebruik gedesinfecteerd voor het volgende gebruik, en wegwerpproducten hebben de voorkeur voor de meeste producten die in contact komen met gasten.
Strandhanddoeken worden aangeboden in gesloten tassen en worden overdag verschoond.

ZWEMBADEN EN STRANDEN
Om desinfectie in de zwembaden te garanderen, worden chemicaliën gebruikt die geschikt zijn voor de waarden die onder leiding van het Turkse ministerie van Volksgezondheid zijn bepaald.
Ligstoelen in zwembaden en stranden zijn opgesteld in overeenstemming met de regels voor sociale afstanden.
Ligstoelen worden dagelijks gedesinfecteerd en aan onze gasten aangeboden.
We benadrukken sterk dat al onze faciliteiten binnen Alba Hotels zal zorgen voor de gezondheid van u.
We willen graag dat u weet dat we 24 uur per dag in contact staan ​​met alle gezondheidscentra en dat u in ieder geval contact kunt opnemen met onze hotelautoriteiten.

Wij wensen al onze gewaardeerde gasten gezonde dagen toe.

ALBA HOTELS RAAD VAN BESTUUR